איך זה עובד

ברוכים הבאים לקורסי העזרה הראשונה של מלער

מרכז הלמידה של מלער מציע לקהל לקוחותינו הרחב מגוון קורסי הכשרה בתחום העזרה הראשונה. מערכת הלמידה פשוטה וידידותית מאוד למשתמש, ולמעשה כל שנדרש הוא לבחור את קורסי העזרה הראשונה הרלוונטיים עבורך. לאחר בחירת הקורסים והשלמת תהליך הרכישה תינתן לך גישה מלאה לכל חומרי הלימוד המקצועיים, אשר תוכננו ונערכו על ידי מומחי העזרה הראשונה של מלער. עם השלמת הצפייה בסרטוני ההדרכה וביצוע התרגולים השונים, יתקיים מבחן, אשר עם השלמתו תוענק לך תעודת סיום המאפשרת לך להגיש עזרה ראשונה ולבצע החייאה.

 

תהליך העבודה

1. בחרו והרכיבו לעצמכם את קורס העזרה הראשונה האידאלי
2. הירשמו לקורס בשני צעדים פשוטים – השלימו את הרישום ובצעו את התשלום
3. אם עדיין לא נרשמתם לקורס – עשו זאת כבר עכשיו
4. להשלמת הרישום יש לפתוח חשבון משתמש באתר
5. להשלמת התהליך יש לבצע תשלום באחת הדרכים הבאות:

* ברכישה מאובטחת דרך האתר
* באמצעות מזומן או המחאה, בתיאום עם מרכז ההדרכה (מס' הטלפון: 03-6700971)

6. עם קבלת הגישה תוכלו להתחבר אל האתר וללמוד מכל מקום, ובכל זמן
7. במהלך הקורס יתבצעו מפגשים ייעודיים לתרגול מעשי של חומר הלימוד
8. לאחר הלמידה יש להשיב על השאלות ולהשלים את המבחנים
9. קבלו את תעודת הסיום – וצאו להציל חיים!

 

איך זה עובד?

1

למידה נוחה אונליין

2

שאלות חזרה

3

מבחן עיוני

4

מפגש תרגול ומבחן מעשי

5

סיום וקבלת התעודה

שיעורים לדוגמה

מידע נוסף

הקורס המקוון מחולק לפרקי לימוד הכוללים סרטוני הדרכה, תרשימי זרימה ותמונות הממחישות באופן ויזואלי את התוכן הנלמד. השלמת כל שאלון חזרה מסייעת לזהות את רמת השליטה של החניך בחומר הנלמד, ומצביעה על הפרקים עליהם מומלץ לחזור שוב. בתום הקורס ישלים החניך מבחן עיוני ברמת קושי הזהה לרמת החומר הנלמד.

במידה ומתעוררות שאלות בתהליך הלמידה, צוות ההדרכה של מלער ישמח לסייע בפתרון כל בעיה באשר היא. ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות פורום הקורס, המיועד למשתתפים בלבד, או באופן טלפוני.

עם השלמת הקורס המקוון יעבור החניך הכשרה מעשית בליווי מדריך מקצועי ומדריך מוסמך של חברת מלער. ההדרכה המעשית תתמקד בדרכים השונות להתמודד עם מצבי חירום, לרבות סימולציות על בובות החייאה, שימוש בדפיברילטור, וציוד חבישה. תעודת סיום קורס עזרה מוכרת על ידי משרדי הממשלה וחברות הביטוח, והיא ניתנת עם השלמת כלל הדרישות בקורס, לרבות מבחנים עיוניים ומעשיים.

נגישות
צריכים עזרה?
Call Now Button