קורס החייאת תינוקות

קורס החייאת תינוקות

אנחנו דואגים לשלומם של הילדים, מגנים עליהם מכל משמר ומשתדלים לייצר עבורם מרחב נעים ובטוח ככלה אפשר. אנחנו רוצים למנוע מהם את הכאב, ובכל זאת ברור לנו שלא נוכל לספק הגנה מוחלטת בכל רגע נתון ולכל אורך הדרך. מצד שני, יש לנו את הכוח לזהות את המצוקה של התינוקות מיד כשהיא מופיעה, ולהגיב אליה במהירות וביעילות. זהו אתגר משמעותי למדי, שכן התינוק איננו מסוגל לתקשר ולומר מה באמת מפריע לו, אך עם הכלים הנכונים נוכל לאבחן מצבי חירום, התייבשות, תגובות אלרגיות וכן מצבים של חוסר הכרה. קורס עזרה ראשונה של מלער מספק את הכלים הללו בדיוק, וכולל בתוכו מרכיב אחד משמעותי במיוחד: קורס החייאת תינוקות.

קורס החייאת תינוקות – מצילים חיים

קורס החייאת תינוקות

קורס החייאת תינוקות

קורס עזרה ראשונה בכלל, ובפרט קורס החייאת תינוקות, הוא כלי חיוני שמסייע לנו להציל חיים, ובפרט את חייהם של היקרים לנו מכול. למעשה, הידע הרב שניתן במהלך הקורס, והדגש על שעות תרגול רבות לשיפור המיומנות, כל אלה מעניקים תחושת ביטחון לכל הורה. עם המיומנות והשליטה בטכניקת ההחייאה תוכלו להגיע לרגעי החירום הללו כשאתם יודעים בדיוק מה לעשות, בלי לבזבז זמן יקר שעלול להוביל לפגיעה משמעותית יותר ואף לנזקים בלתי הפיכים. עם השלמת הקורס אף תקבלו תעודת סיום עזרה ראשונה.

 

קורס החייאת תינוקות – תהליך הלמידה

כדי לבצע החייאה איכותית ונכונה, קורס עזרה ראשונה מורכב ממספר שיעורים, כאשר בשלב ראשון נלמדים היסודות והעקרונות הבסיסיים ביותר. בשלב זה תכירו את מצבי החירום השונים, את מערכות הגוף ואת הסכמה הבסיסית להגשת עזרה ראשונה. רק לאחר מכן ניתן לצלול לעומק ולהכיר היטב את סכמת ההחייאה, הן בתינוקות והן בקרב מבוגרים. כך תלמדו איך להבטיח את שלומו של הפעוט לפני תחילת הפעולה, כיצד נכון לבצע עיסויי חזה ומה באמת חשוב לעשות בכל צעד ובכל שלב לאורך הדרך.

 

הכלל החשוב ביותר – תרגול, וכמה שיותר

אין כל ספק, קורס החייאת תינוקות הוא קורס קריטי, בוודאי להורים אבל גם לאנשי מקצוע שונים ולכל מי שרוצה לדעת להגיש עזרה מהירה ונכונה במצבי חירום. עם זאת, הידע לבדו איננו מספיק, וההיכרות השטחית עם סכמת ההחייאה תתקשה לספק מענה אמיתי בשעת הצורך. לפיכך, קורס עזרה ראשונה של מלער שם דגש רב על תרגול, והצוות המקצועי נמצא שם כדי לדייק וללטש כל פעולה, במטרה לשפר את המיומנות של כל משתתף ומשתתפת. כך תוכלו להשלים את הקורס בידיעה שאתם מתורגלים היטב, ואם חלילה תיאלצו להשתמש בידע שצברתם המשימה תהיה פשוטה הרבה יותר. במקום להרגיש חוסר אונים ולהמתין לסיוע, תגישו אותו בעצמכם ותצילו חיים.

 

קורס החייאת תינוקות – נרשמים כבר עכשיו

חשוב לזכור כי קורס עזרה ראשונה כולל עוד המון נושאים משמעותיים מאוד, בנוסף לביצוע החייאה. כך תוכלו ללמוד איך לזהות מחלות שונות, פגיעות אקלים או בעלי חיים, הרעלות בליעה ואלרגיות למזון, וגם התייבשות, מכות חום ואף פגיעות במערכת השלד. ככל שתדעו טוב יותר כדי לזהות כל מצוקה וכל בעיה, ובעיקר כיצד נכון לפעול במצבים השונים, כך תוכלו להעניק עזרה מהירה ואיכותית הרבה יותר. לידע הזה יש המון תועלת כשאתם בבית, אבל גם בדרך למשרד, בחדר הכושר וכשאתם בדרכים. אם כן, זה בדיוק הזמן להצטרף לקורס עזרה ראשונה ולקבל את ההכשרה הטובה ביותר, כדי שלעולם לא תיתפסו לא מוכנים, ובעיקר כדי שתוכלו לעזור לכל מי שזקוק לכך, מהקטנטנים בבית ועד לעובר האורח ברחוב.

נגישות
צריכים עזרה?
Call Now Button