קורס עזרה ראשונה

קורס עזרה ראשונה

נדמה שיותר ויותר ישראלים מבינים היום את חשיבותו הרבה של קורס עזרה ראשונה. הם רוצים להגיע ערוכים ומוכנים למצבי חירום, לדעת איך להגיש עזרה לאדם פצוע ומבקשים ללמוד איך מבצעים החייאה, מטפלים בשברים ומקלים על מי שנפגע בתאונת דרכים, למשל. אין ספק שעם הכלים הרבים שמעניק הקורס למשתתפים בו, זוהי דרך מצוינת להעשיר את הידע, לתרגל ולהגיע לרגע האמת עם מיומנות גבוהה והרבה יותר ביטחון. אז למי באמת מתאימים הקורסים של מלער? התשובה הפשוטה היא לכולם, והסיבות לפניכם.

 

קורס עזרה ראשונה לעובדי הוראה

ברבים ממוסדות החינוך בישראל, ובכלל זה ניתן למנות את הפעוטונים, את גני הילדים ואת בתי הספר היסודיים ועל היסודיים, קורס עזרה ראשונה הוא קורס הכרחי. למעשה, עובדי הוראה נדרשים להשלים את הקורס כחלק מהדרישות הבסיסיות, ויש היגיון רב מאחורי דרישה זו. מי שנמצא עם הילדים במשך שעות רבות מדי יום ואחראי לשלומם, הוא עובד ההוראה. כך הוא צריך לדעת כיצד לפעול במקרים של חנק או אובדן הכרה, כיצד לטפל בפציעה ואיך יש לפעול כאשר מתגלה אלרגיה למזון או תגובה כלשהיא לפגיעה מבעל חיים. במסגרת הקורס לומדים עובדי ועובדות ההוראה את כל מה שהם צריכים לדעת, מסכמת ההחייאה, דרך הטיפול בפגיעות שונות ועד לאופן שבו יש לנהוג כדי להבטיח את שלומם של הפצועים עד להגעתה של עזרה מקצועית.

קורס עזרה ראשונה

קורס עזרה ראשונה

קורס עזרה ראשונה לממוני בטיחות

תפקידו של ממונה הבטיחות הוא לוודא כי נשמרים כל כללי הבטיחות והגהות במקום, ובאופן טבעי גם קורס עזרה ראשונה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההכשרה. יש לו חשיבות עצומה משום שהוא מספק לממוני הבטיחות המון ידע פרקטי ומציל חיים. יתרה מכך, קורס עזרה ראשונה של מלער אף מוכר על ידי משרד העבודה והרווחה, וכך הוא מזכה את הממונה בימי השתלמות, וזאת בנוסף להיותו של הקורס מקיף ויסודי מאוד. התוצאה? מסגרת לימודים איכותית שמעניקה ידע חשוב וכלים מעשיים להתמודדות עם שורה של מצבי חירום – מאבחון פציעות, דרך ביצוע החייאה ועד לעצירת שטפי דם או טיפול בשברים.

 

קורס עזרה ראשונה למאמני כושר

בזמן שישראלים רבים מגלים את נפלאות הכושר והספורט, מאמני כושר רבים נהנים מהביקוש האדיר. אלא שעל כתפיהם אחריות גדולה, שכן לצד הדאגה לבניית תוכנית אימונים אופטימלית שתשיג תוצאות, על המאמן לדאוג לשלומו של המתאמן בכל רגע נתון. אם כן, קורס עזרה ראשונה הוא קורס קריטי למאמנים, והם אף נדרשים להשלימו. כך הם לומדים כיצד לנהוג כאשר מתאמן מחליק או נופל מההליכון, נחבל בשל נפילה של משקולת או חווה קשיי בנשימה ואף עילפון או אובדן הכרה. יש לכך חשיבות רבה הן במהלך האימונים האישיים והן במסגרת האימונים בחדר הכושר.

 

קורס עזרה ראשונה פרטי

ישנם אנשי מקצוע רבים אחרים שעבורם קורס עזרה ראשונה הוא בגדר חובה, לרבות מצילים, מאבטחים ומדריכי טיולים. אלא שגם אנשים פרטיים, שאינם אנשי מקצוע המחויבים בהשלמת קורס, בוחרים לקבל את הידע הרב ואת התוכן המקצועי. הורים חדשים רוצים לדעת איך להעניק סיוע לפעוט במקרה של חנק או אובדן הכרה, בעלי עסקים מבקשים לקבל כלים לטיפול בפציעות שעשויות להתרחש בבית העסק, ורבים מעוניינים להגיע מוכנים למצבי החירום השונים, למשל לתאונות הדרכים הרבות, לתקריות אלימות ואף לפיגועי טרור או לנפגעים במבצעים צבאיים. ידע הוא כוח אדיר, ובוודאי כאשר מדובר בידע מציל חיים. קורס עזרה ראשונה של מלער מספק לכם את הידע הזה, ואת כל הכוח להגיע למצבי החירום עם המון ניסיון והמון ביטחון.

נגישות
צריכים עזרה?
Call Now Button