קורס עזרה ראשונה באינטרנט

קורס עזרה ראשונה באינטרנט

כמרכז מוביל ללימודי עזרה ראשונה לקחנו על עצמנו להיות פעילים גם בזירה המקוונת. מלער היא כיום אחת המרכזים הגדולים בארץ, אם לא הגדולה ביותר, ללימודי עזרה ראשונה. וכפי שאומר הפתגם – להיות ראשון זה מחייב… הקמנו את הקורס המתוקשב הראשון היעיל ביותר בארץ ובחו"ל לקורס עזרה ראשונה מתוקשב. הן כקורס למתקדמים והן כקורס התחלתי. בקורס המתוקשב תרגישו סטודנטים מן המניין, תלמידי הקורס המתוקשב יכולים להיכנס ללינק המיועד לתלמידים באתר הקורס, ולהשתתף בקורס מרחוק. בקורס האינטרנטי קיימים שיעורים לעזרה ראשונה במקרי חירום שונים, כגון מה עושים לאחר פגיעה של בעלי חיים, או כיצד למנוע פגיעה ארוכת טווח.

קורס עזרה ראשונה באינטרנט – להצלת חיי אדם כפשוטו

בזכות הקורס האינטרנטי אין צורך לנסוע למרחוק ואף לא לצאת מהבית או מהמשרד, פשוט נרשמים לאתר, נכנסים לממשק ההרשמה באתר, בוחרים קורס, משלמים בכרטיס אשראי (אפשר גם לתאם תשלום בהמחאה או בהעברה בנקאית) ומקשיבים לשיעורים… יתרון נוסף של הלמידה המתוקשבת הוא שכל אחד לומד לפי הקצב שלו. הקורס המתוקשב הוא קורס ברמה יסודית שמציל חיים כפשוטו מדי יום. אפשר להירשם לקורס עזרה ראשונה באינטרנט ללא כל חשש, התעודות המתקבלות בסיום הקורס מוכרות לכל צורך. אולם גם אם אתם עדיין מתלבטים תוכלו להתרשם משיעור חינם הניתן באתרנו לכל דורש. אנו המרכז הישראלי ללימודי עזרה ראשונה, אנו מעבירים גם קורס עזרה ראשונה באנגלית ועוד ועוד. לאחר סיום הקורס יעברו החניכים מבחן עיוני מתוקשב וכן מבחן מעשי.

קורס עזרה ראשונה באינטרנט

עזרה ראשונה באינטרנט – בזמן ובמקום המתאים לכם

בקורסי הלמידה האינטרנטית אנו מעצימים את התלמידים לקראת המבחנים באמצעות שאלות חזרה לקראת המבחן העיוני וכן באמצעות מפגש תרגול לקראת המבחן המעשי. המסיימים בהצלחה מקבלים תעודת סיום קורס עזרה ראשונה. לחברת ההדרכה שלנו ניסיון רב בהעברת שירותי הדרכה מקוונים ופרונטליים. הקורסים המקוונים שלנו מחולקים לשיעורים ברורים לפי נושאי הקורסים השונים במטרה להטמיע ככל הניתן את החומר בקרב תלמידי הקורסים. התלמידים יכולים ללמוד את תכני הקורס בזמן שמתאים להם ובקצב המתאים להם, ללא קשר לשאר משתתפי הקורס. כשבסוף המטרה היא אחת ויחידה – שהתלמיד/ה תוכל/יוכל להגיש עזרה ראשונה בשעת הצורך וברמה גבוהה.

קורס עזרה ראשונה עם סרטונים והדרכה

הקורס המקוון מחולק לשיעורי לימוד בסיסיים ולעזרתם מצטרפים כל הכלים החזותיים – סרטוני הדרכה, תמונות המחשה ותרשימי זרימה. בסוף כל פרק מוצגות שאלות חזרה היכולות לתת לתלמיד אינדיקציה על שליטתו בחומר. היתרון הענק של הקורסים המקוונים הוא שכל החומר נמצא אצלכם במחשב האישי ובכל עת תוכלו לחזור ולעיין בהם, כולל פרקי הלימוד, הסרטונים, התמונות, הטבלאות ושאלות החזרה. אם תרצו בשעות אחר הצהריים – אפשרי, אם אתם סובלים כעת מנדודי שינה תוכלו 'להתיישב' על החומר בשעה 3 או 4 לפנות בוקר. כמו כן, גם צוות ההדרכה של מלער עומד לשירותכם בכל עת בטלפון או בפורום השאלות הפתוח למשתתפי הקורס. בסוף הקורס תיבחנו במבחן עיוני המותאם לרמת הקושי שלמדתם בקורס האינטרנטי.

כיצד ניתנת ההדרכה המעשית?

בסיום הקורסים עוברים החניכים הדרכה פרקטית ממדריך מוסמך ומקצועי. בהדרכה המעשית ילמדו התלמידים את דרך השימוש בציוד הרפואי, כיצד לחבוש, כיצד להשתמש עם מכשיר דפיברילטור וטיפולי חירום שונים. ההדרכה המעשית מועברת בצורה חווייתית תוך כדי הדגמת סימולציות על בובות החייאה. לבסוף, תלמיד שעבר את המבחן העיוני והמעשי יקבל תעודת סיום קורס עזרה ראשונה המוכרת בחברות הביטוח ומשרדי הממשלה. נכון לעכשיו, הקורסים הקיימים בפלטפורמה המקוונת הם: קורס עזרה ראשונה למדריכי ספורט, למצילים ועובדי הוראה וכן לסקיפרים. בקרוב ייכנסו עוד אופציות לאפשרויות הלמידה המקוונות.

נגישות
צריכים עזרה?
Call Now Button