קורס עזרה ראשונה בהרצליה

קורס עזרה ראשונה בהרצליה

אצלנו תקבלו את כל סוגי הקורסים של עזרה ראשונה. לקחנו על עצמנו את המשימה, שאנו אכן עומדים בה בהצלחה, להיות המרכז המוביל בישראל של לימודי והדרכת עזרה ראשונה. יש לנו קורסים לעזרה ראשונה של 4,8,22,28 ו-44 שעות. כל אחד ואחת יכול/ה לבחור קורס עזרה ראשונה בהרצליה המתאים לדרישות לשמן הוא זקוק לקורס, אם זה כדי להתקבל לעבודה, להתנדבות, לריענון – לפי דרישות החוק בישראל – לרענן קורס עזרה ראשונה מדי שנתיים כדי להותיר את התעודה בתוקף, או סתם לתחושת ביטחון. בשנים הרבות שאנו מעבירים הדרכות בעזרה ראשונה עברו אצלנו בוגרים רבים שכבר הצילו חיים של אנשים רבים, ייתכן גם של קרובי משפחתכם, או שלכם עצמכם – אם נזקקתם אי פעם לשירות זה.

קורסי עזרה ראשונה בכל מוסדות הלימוד בהרצליה

בין הבוגרים הרבים שלנו ניתן למצוא: מדריכי ספורט, עובדי הוראה, גננות, מדריכי ירי, מצילים, עובדי תעשייה, סקיפרים, מדריכי טיולים, מדבירים, נהגי הסעות, חשמלאים, צוותות של בתי אבות ושל מחלקות סיעודיות, חובשים ופרמדיקים, רופאים מתחומים שונים, רופאים מתחום הרפואה האלטרנטיבית ועוד. כל אחד יכול לקבל אצלנו ייעוץ מקצועי באיזה קורס עליו לבחור, לפי הדרישות שלו ולפי התאמתו, וכמובן גם לפי ידע קודם שלו (כי רופאים למשל, עוברים במהלך התואר שלהם לימודי עזרה ראשונה חלקיים). אנו מלמדים גם במוסדות אקדמיים ובמכללות שונות ברחבי הארץ. אלפי תלמידים ברחבי הארץ

קורס עזרה ראשונה בהרצליה

ממליצים בכל פה על 'מלער' כמקום המתאים ביותר ללימוד עזרה ראשונה.

קורס עזרה ראשונה עם ציוד שווה הרבה יותר

חלק בלתי נפרד מקורס עזרה ראשונה בהרצליה ובכלל מהגשת עזרה ראשונה מצילת חיים הוא הציוד הרפואי. אז אם תעברו קורס עזרה ראשונה ויציגו לכם את הציוד ואולי אף תתנסו במקום 'בתנאי מעבדה', האם בבוא העת, בשעת הצורך חלילה תוכלו להשתמש בציוד? האם זה לא עלול חלילה להזיק יותר? בדיוק למטרה זו הקמנו את המרכז שלנו למכירת ציוד עזרה ראשונה. במהלך הקורס תוכלו גם לרכוש את המוצרים במחירים נוחים וסבירים, לפעמים קבוצת הלמידה מתארגנת לקנייה קבוצתית תוך כדי העברת הקורס. ואנו יודעים שבכך אנו עושים את השליחות שלנו להצלת חיים באופן מושלם.

איזה ציוד לעזרה ראשונה אנו מוכרים?

הציוד לעזרה ראשונה שאנו מוכרים כולל גם ציוד ביתי וגם ציוד מקצועי לחובשים מקצועיים. בין המוצרים ניתן להשיג במחירי מבצע: ארון עזרה ראשונה מורחב לעסק ולבית, דפיברילטור חצי אוטומטי במחיר נמוך מאוד, פוסטר לתלייה במקום ברור ונגיש במקום עבודה כמפעל וכדומה עליו מופיע תרשים ברור של סדר פעולות ההחייאה, בהתרחש אירוע חירום. כמו כן ניתן להשיג אצלנו תיק חובש המתאים לבתי ספר לפי תקן משרד החינוך, ועוד עשרות מוצרי עזרה ראשונה והצלת חיים. כמו כן במהלך הקורס ואחריו אנו עושים את כל הפעולות על מנת להטמיע את החומר אינטואיטיבית אצל כל משתתף ומשתתפת. במסגרת פעילות זו מקבלים תלמידי הקורסים חוברת תקציר בעזרה ראשונה, שבו מופיע תקציר מחומר הקורס.

האם צריך ללמוד עזרה ראשונה כדי להיות מוכנים להורות?

במסגרת הגשמת המטרה שלנו וכדי שאימהות לתינוקות יחושו בטוחות, פתחנו קורס החייאת תינוקות להורים טריים ולבני זוג שמצפים לילד. בשעות האלו, כשההתרגשות עדיין ממלאת את ליבכם ועדיין לא נראה כל כך מעשי שהקטנצ'יק שלכם ישפוך על עצמו מים רותחים… סתם כי שכחתם להסתכל עליו חצי דקה… בדיוק זה הזמן לגלות אחריות וללמוד עזרה ראשונה. עכשיו כשעדיין לא צריך לחפש בייבי סיטר שתשמור על הילד השובב ועדיין הוא לא תופס את כל היום ולא מעיר אתכם בלילה בגלל כאבי שיניים זה בדיוק הזמן המתאים לנצל את חופשת הלידה לקורס הגשת עזרה ראשונה וביצוע החייאה לתינוקות. לפרטים על קורס עזרה ראשונה בהרצליה צרו אתנו קשר.

נגישות
צריכים עזרה?
Call Now Button